sobota, 23 sierpnia 2014

♥Back To School♥

Hej!
Na samym początku chciałabym was przeprosić za tak bardzo długą nieobecność, szczerze mówiąc nie mam żadnego wytłumaczenia dlaczego nie dodawałam postów, w Wakacje w ogóle nie otworzyłam laptopa z czego bardzo się cieszę dlatego że cały czas byłam w ciągłym ruchu. Tu 4 dniowa wycieczka do Wawy, tu codzienne bieganie rano, zakupy szkolne i wiele wiele innych.
 Właśnie wracając do tematu tego posta czyli ''Back To School'' Jak każdy pewnie wie  za jakiś tydzień zbliża się koniec wakacji czyli szkoła. A do szkoły trzeba kupić rzeczy takie jak piórnik plecak itd. i właśnie w tym poście przedstawię wam rzeczy podobne lub takie same jakie mam do szkoły (podobne ponieważ niestety nie mam sprzętu do robienia zdj) :c

Plecak- Cropp/Piórnik- Plastuś/Teczka Plastikowa- Prezent/Pudełko Śniadaniowe- Supermarket/Kubek z przykrywką- Prezent


Gdy zacznie się szkoła będę dodawać 1 post na tydzień!!
KC Pa :*

3 komentarze:

  1. Plecak jest świetny. Ja gdybym miała nie otwierać laptopa przez całe wakacje, chyba umarłabym z nudów.
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul-julia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny plecak <3
    eh nawet nie chce myśleć że jeszcze tlyko tydzień :((

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze i Zapraszam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń